Ciocolata, intre placere si obsesie

Da iubesc ciocolata, fie ea simpla, sau cu alune, stafide, umpluta cu crema de alune, caramel, dar mai ales cu menta! Da ciocolata cu menta, o iubesc! Sa fie oare doar placere, sa fie o placere asa de mare incat sa duca la obsesie? Dar totusi ciocolata relaxeaza, provoaca chiar orgasm, este mirifica da o ador, indiferent de cine o face, indiferent de cine o mananca!

Cateodata obsesia dusa la extrem devine dependenta! Sper sa nu ajung chiar acolo! Dar destul despre ciocolata, zilele acestea am realizat ca batranii mei, aia cu tramvaiul, s-au mai civilizat, nu mai urca in tramvai inainte sa coboare calatorii, sa se fi intors lumea cu fundul in sus?

Clientii din magazine au devenit mai civilizati si ei, intreaba frumos de produse, se fac ascultati pana la capat, sau sa fiu eu de vina? sa fiu eu de vina, sa fi devenit mai asculatator? nu prea cred, sau…

PS Mi-am tras corector, daca e vreo reclamatie cu privire la corectitudinea celor scrise, va rog sa va adresati editurii!

Published in: Fără categorie on 12/10/2010 at 18:54  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bygytu.wordpress.com/2010/10/12/ciocolata-intre-placere-si-obsesie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. mmmmmmmmm I love chocolate!

  2. Iubesc ciocolata!!!sa fie neagra obligatoriu…dar…fac alergie de la ea 🙂


Lasă un comentariu