amigos …

Exista doua feluri de amici, amici care ti-o trag si cei care si-o trag… Nu am suportat fraza „suntem amici, hai sa nu strica asta…”, da cu sa nu, oricum am stricat tot ce era intre noi din moment ce ti-am propus asta… si Bianca lui Bote spunea ca e doar amica cu Cristea, si s-au intalnit in miez de noapte, oare pt o discutie amicala?

Cei care ti-o trag ii recunostii imediat, sunt cei care se folosesc de tine, indiferent de situatie; asa ca dragi amici, nu mi-o trageti ca o sa va para rau, promit…

Cei care si-o trag… hmmm cunosc multe exemple… bine ei nu recunosc asa ceva, Doamne fereste, stim ca ne sta bine impreuna, dar avem relatii amandoi, si iubim alte persoane, un mare rahat, cu totii stim ca ne place sa ne-o punem, sa ne simtim bine, asa ca da-o in moasa-sa sa traim viata, ca doar una avem si nu stim cand ne-o trage vre-un amic… hai sa fim cu totii fericiti si sa fim o natiune fericita…

Deci, in cocluzie, hai sa ne-o punem cu toii, impreuna sau separat, nu, nu am devenit adept MISA, si nu voi devenii… dar daca tot traim intr-o lume bazata pe violenta si sex, mai ales sex, hai sa fim fericitii si sa traim frumos…

P.S. vreau sa ti-o pun…

Published in: Fără categorie on 22/06/2010 at 19:24  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bygytu.wordpress.com/2010/06/22/amigos/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Ahahahah…what kind of crap is that? Este un gest disperat?Lol….dragul meu, cred ca exista amicitie iar eu personal nu vreau sa mi-o pun cu toti cunoscutii. Si cred ca de indata ce doi prieteni „si-o pun”, ceva se rupe …sau se leaga…sau cum vrei sa ii spui, ideea e ca nu poti fi indiferent la faptul ca ai avut o relatie intima cu persoana respectiva si nu vei fi in stare sa fii prietenul/prietena care ai fost pana la momentul cu pricina. Sfaturile tale ( mai ales despre relatii vor fi subiective), asta ca sa nu mai zic ca in multe cazuri una dintre persoane va fi ranita.

    Si incheind cu asta…mult respect pentru barbatii care doresc sa imi fie prieteni fara sa mi-o puna. Vorba ta…da-o-n moasa-sa , nu suntem chiar animale!

    • ha ha ha… cine vb, hai sa fim seriosi, intelegi la ce ma refer, nu fa pe blonda ca risti sa ramai asa 😉 hai fruntea sus, lasa ca vii tu acasa, sa vezi atunci ce iti rup fash-ul… cu portugalia ta 😉

  2. Buna ziua, as fi interesata de un link-exchange. Daca doriti astept un mail pe adresa daniela@motruinfo.ro.


Lasă un comentariu